Внимание! Вы используете устаревшую версию браузера.
Для корректного отображения сайта настоятельно рекомендуем Вам установить более современную версию одного из браузеров, представленных справа. Это бесплатно и займет всего несколько минут.
 
Главная Верховная Рада Комітет з питань економічної політики рекомендує парламенту вдосконалити процедури банкрутства

Комітет з питань економічної політики рекомендує парламенту вдосконалити процедури банкрутства

Законопроектом (реєстр. №7329) пропонується внести зміни до законів "Про виконавче провадження" та "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" щодо вдосконалення процедур банкрутства, зокрема, встановлення чітких строків для оскарження рішень суду, визначення граничних строків на проведення процедури розпорядження майном боржника, зменшення тривалості процедури банкрутства, скорочення витрат на провадження справи про банкрутство.

На засіданні зазначалося, що відповідно до діючих статей 11, 14, 40, 53 Закону "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" встановлено вимогу щодо розміщення оголошення про порушення провадження у справі про банкрутство в друкованих ЗМІ. Це призводить, вважають народні депутати, до затягування провадження у справі про банкрутство, дозволяє боржнику ухилятися від виконання зобов´язань перед кредиторами, користуючись мораторієм на задоволення їх вимог, збільшує вартість процедур. З метою вирішення зазначеної проблеми законопроектом передбачається встановити, що господарський суд припиняє провадження у справі про банкрутство у разі неподання в місячний термін кредитором, за заявою якого порушено провадження у справі про банкрутство, доказів щодо оприлюднення повідомлення про порушення провадження у справі про банкрутство.

З метою доведення інформації про повідомлення про порушення провадження у справі про банкрутство до ширшого кола зацікавлених осіб, проектом пропонується, окрім оголошення в офіційних друкованих органах, передбачити оприлюднення на офіційному веб-порталі державного органу з питань банкрутства в мережі Інтернет повідомлення про порушення провадження у справі про банкрутство.

Законопроектом пропонується визначити строк для оскарження рішення суду про визнання або невизнання вимог кредиторів, протягом якого до суду мають надійти усі апеляційні скарги, які будуть направлені на розгляд апеляційною інстанцією. Також передбачено, що оскарження рішення суду першої інстанції не зупиняє провадження у справі про банкрутство та винятки, за яких провадження зупиняється.

На засіданні Комітету йшлося й про те, що відповідно до статті 13 чинного закону процедура розпорядження майном боржника може тривати протягом шести місяців. Також визначено, що цей строк судом може бути продовжено, однак не встановлено, скільки разів. На думку народних депутатів, існуюча практика свідчить про довільне тлумачення цієї норми, безпідставне продовження строків розпорядження майном боржника необмежену кількість разів, а відтак процедура розпорядження майном боржника може тривати протягом декількох років. Законопроект чітко визначатиме строк на проведення процедури розпорядження майном боржника в 12 місяців. Це дозволить, вважають парламентарії, зменшити тривалість та скоротити вартість процедури банкрутства.

Документ передбачає можливість переходу з процедури розпорядження майном в санацію лише за наявності плану санації. В разі відсутності плану санації повинно прийматися рішення про введення процедури ліквідації. Законопроект визначає, що строк дії плану санації не може бути більше ніж на 18 місяців.

Законопроектом вносяться зміни до Закону "Про виконавче провадження". Зокрема, передбачено, що державний виконавець відмовляє у відкритті виконавчого провадження у разі офіційного оприлюднення повідомлення про порушення провадження у справі про банкрутство боржника, якщо відповідно до закону на вимогу стягувача поширюється дія мораторію. Винесення господарським судом ухвали про порушення справи про банкрутство обов´язково зупиняє виконавче провадження.

Facebook
Социальные сети
Если Вы где-либо заметили ошибку, выделите ее и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить о ней редакции
Комментариев (0) Оставьте Ваш комментарий
Поля, отмеченные * - обязательные для заполнения.
Осталось 500 символов
Введите число, изображенное
на картинке: *
 
Что дает регистрация в Национальном юридическом каталоге?

Что дает регистрация в Национальном юридическом каталоге Украины?

  1. Возможность максимально ярко представить уникальность своей компании или себя;
  2. Собственную веб-страницу без дополнительных затрат на хостинг;
  3. Шанс заявить о себе или расширить свое присутствие в Интернет-пространстве;
  4. Возможность лаконично, четко и без лишних слов спозиционировать свои услуги;
  5. Инновационный инструмент коммуникации с Вашими потенциальными клиентами.
АКТУАЛЬНО
САМОЕ ЧИТАЕМОЕ
КАЛЕНДАРЬ ЮРИСТА
Опрос
Кого из практикующих юристов Вы хотели бы видеть на руководящей должности в новом составе АМКУ?
Игорь Свечкарь (Asters)
Алексей Пустовит (Asters)
Владимир Сологуб (Asters)
Александр Вознюк (Asters)
Татьяна Вовк (Asters)
Владимир Саенко (Саенко Харенко)
Дмитрий Тараник (Саенко Харенко)
Сергей Шкляр (Arzinger)
Тимур Бондарев (Arzinger)
Лана Синичкина (Arzinger)
Наталья Иваницкая (Arzinger)
Александр Мартыненко (CMS)
Ольга Белякова (CMS)
Денис Лысенко (Vasil Kisil & Partners)
Мария Нижник (Vasil Kisil & Partners)
Константин Ликарчук (Avellum Partners)
Галина Загороднюк (DLA Piper Ukraine LLC)
Оксана Ильченко (ЕПАП)
Алексей Кот (Антика)
Екатерина Ткаченко (AstapovLawyers)
Антонина Ягольник (AstapovLawyers)
Ульяна Хромяк (Clifford Chance)
Сергей Козьяков (Сергей Козьяков и партнеры)
Виктория Пташник (Droit)
Александр Нагорный
Юрий Кравченко
Александр Мельниченко
Николай Бараш
Роман Сывый
Сергей Черный (Baker & McKenzie)
Александр Фефелов (Ильяшев и партнеры)
Андрей Шимко (МТ Партнерс)
Ваш вариант