last magazine imagelast magazine image
Внимание! Вы используете устаревшую версию браузера.
Для корректного отображения сайта настоятельно рекомендуем Вам установить более современную версию одного из браузеров, представленных справа. Это бесплатно и займет всего несколько минут.
 
Главная События Судді обговорили прийоми та принципи взаємодії із ЗМІ

Судді обговорили прийоми та принципи взаємодії із ЗМІ

16:35 23.04.18
Головні правила: не мовчати та уникати занадто складної мови
События

На конференції «Належне відправлення правосуддя - запорука громадської довіри до суду», організованій Програмою USAID «Нове правосуддя» спільно з Вищою радою правосуддя, Радою суддів України та Державною судовою адміністрацією України, 19 квітня обговорювали питання взаємодії судів та ЗМІ.

Так, Тетяна Суярко, член Ради суддів України, суддя Господарського суду Харківської області вказала на те, що тенденції взаємодії судів та ЗМІ поступово змінюються - від образи суддів на публікацію негативної інформації про суддів відбувається перехід до усвідомлення завдань ЗМІ та їх важливої ролі у розвитку суспільства саме на засадах демократії. Відповідно для покращення комунікації запроваджено інститут суддів-спікерів, створено посади прес-секретарів судів, а для забезпечення взаємодії органів суддівського врядування та самоврядування створено Комунікаційний комітет правосуддя.

Як результат, судді та суди стали значно відкритішими для ЗМІ, що дозволяє краще доносити свої позиції до суспільства. На даний момент публікації відбуваються переважно у професійній пресі, тому потрібно виходити на більш широку аудиторію, як це вже зроблено за рахунок участі членів Ради суддів України у теле- та радіоефірах, а також прямих трансляцій судових засідань у найбільш резонансних справах. В той же час потрібно більш ретельно підходити до формування контенту для ЗМІ, оскільки досягнуті на даний момент показники по кількості публікацій та появ в ефірі не є достатніми. Це означає необхідність, зокрема, писати та говорити доступною мовою, яка була б зрозуміла широким колам суспільства.

Наталія Соколенко, журналістка, громадська активістка, співзасновниця Коаліції громадських організацій «Реанімаційний пакет реформ», зауважила, що багато суддів, які ухвалюють резонансні рішення або беруть участь у резонансних процесах, уникають спілкування з пресою. Ця поведінка є хибною, оскільки навіть якщо суддя не дасть відповіді на питання, журналіст все одно опублікує матеріал. Відмова ж від коментаря буде подана негативно, а суддя втратить можливість донести свою позицію.

Анна Гончарик, експертка з комунікацій, наголосила, що вже виникла ціла галузь послуг, яка допомагає судам вибудувати взаємодію з пресою. Тому сьогодні вчитися легко і можна запозичити іноземний досвід. Наприклад в Естонії є правило: відповідь на запит має бути надана цього ж дня, або щонайменше має бути повідомлено дату надання відповіді.

Однак головне завдання роботи зі ЗМІ - вирішити проблему тотальної недовіри, яка характерна для сьогодення. Відповідно суддям потрібно не лише набути комунікативні навички та швидко реагувати на запити, але й виявляти компетентність, вміння чітко і зрозуміло формулювати думку, вміння говорити мовою аудиторії та готовність коментувати актуальні питання.

Нагадаємо, протягом двох днів відбувалось обговорення питань належного відправлення правосуддя, факторів впливу на рівень довіри до суду тощо.

Если Вы где-либо заметили ошибку, выделите ее и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить о ней редакции
Комментариев (0) Оставьте Ваш комментарий
Поля, отмеченные * - обязательные для заполнения.
Осталось 500 символов
Введите число, изображенное
на картинке: *
 
Что дает регистрация в Национальном юридическом каталоге?

Что дает регистрация в Национальном юридическом каталоге Украины?

  1. Возможность максимально ярко представить уникальность своей компании или себя;
  2. Собственную веб-страницу без дополнительных затрат на хостинг;
  3. Шанс заявить о себе или расширить свое присутствие в Интернет-пространстве;
  4. Возможность лаконично, четко и без лишних слов спозиционировать свои услуги;
  5. Инновационный инструмент коммуникации с Вашими потенциальными клиентами.
КАЛЕНДАРЬ ЮРИСТА
Опрос